Marieke Nieuwenhuis

Reisverhalen:
Foto’s:

Over onze reis

Al een lange tijd hebben wij de wens om weer eens een verre reis te maken. Na een aantal jaren in Europa met een tentje op vakantie te zijn geweest, is het nu tijd om eens buiten Europa te gaan kijken. Dit jaar gaat onze reis daarom naar Maleisië!

Op woensdag 17 juli vliegen wij via Frankfurt naar Singapore waar wij de eerste drie dagen gaan verblijven. Daarna gaan we de grens naar Maleisië over en begint het avontuur! We hebben een globale route in gedachten, maar plannen niks. Het is dus elke dag maar weer afwachten waar we terecht komen. In totaal reizen we zo'n vier weken door Maleisië en Borneo.

Op 13 augustus vertrekt ons vliegtuig weer vanaf Singapore naar Frankfurt met als eindbestemming Schiphol. Woensdag 14 augustus zijn we dan weer in Nederland.

Bezochte landen

Wij hebben 14 landen (6%) bezocht:

Australië, België, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Kroatië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tsjechië, Turkije, Zweden, Zwitserland.