Aankomst in Singapore

18 juli 2013

Woensdag 17 juli: het is zover! Onze reis naar Azië oftewel Singapore, Maleisië en waarschijnlijk Borneo gaat beginnen. Rond half 3 vertrekken we vanuit Balk naar Schiphol. Het valt mee met de drukte, dus drinken we nog even een drankje op het panoramaterras, maar dan wordt het toch echt tijd om in te checken. We vliegen eerst van Amsterdam naar Frankfurt en, na een korte stop in Frankfurt, staat daar de A380 klaar om ons naar Singapore te vliegen.

Iedereen zit en heeft de gordels om, komt de piloot met de mededeling: "due to safety issues we have to remove 2 pieces of luggage". Dat was de eerste vertraging van 15 minuten. De tweede medeling van dhr. Piloot was de volgende: "we have asked the police to remove a drunk passenger and we have to remove his luggage as well". Dat grapje kostte nog eens een 20 minuten. Gelukkig hadden we wind mee en konden we donderdag 18 juli toch nog volgens schema in Singapore landen.

In Singapore zijn we gelijk maar op zoek gegaan naar ons eerste hostel. Met de metro/trein richting Chinatown en nog een stukje lopen, maar alles ging goed en we konden het hostel gelijk vinden. 's avonds zijn we op verkenning in de buurt gegaan en hebben we onze eerste Singaporese maaltijd gegeten (beef fried rice)! Erg lekker! Nu even wat slaap inhalen en morgen verder op pad!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jan:
    *jongensmodus* Tof. De A380! */jongensmodus*
  2. Tessa:
    18 juli 2013
    Ik ben nu bij Beppe en heb het stukje voorgelezen. Beppe haar reactie: prachtig jongens! Ik winskje jim in goeie reis fierder ta! :-)
  3. Rolf en Tjallie:
    18 juli 2013
    Moai dat jim safier al binne. No mar op nei it grutte genietsjen!
  4. Trees:
    19 juli 2013
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! En nu maar genieten :) Veel plezier!
  5. Tini Stok:
    19 juli 2013
    De eerste reis zit erop. We zijn benieuwd naar jullie verhalen.
  6. Alie:
    22 juli 2013
    Hee, volgens mij genieten jullie! Mooi verhaal (daar geniet ik dan weer van). XXX